Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 sierpnia 2013

Zaproszenia Ślubne dla Pani Igi


Do nie dawna moje boxy były życzeniami na różne okazje. 
Pewnego jednak dnia, Pani Iga poprosiła mnie bym zrobiła jej pudełeczka na zaproszenia ślubne.
Przyznam się szczerze, że troszkę mnie to zdziwiło, jednak z chwilą ich tworzenia stwierdziłam, że to na prawdę świetny pomysł i rewelacyjna pamiątka.

Kolorystyka, teksty zaproszeń oraz sam wygląd  były z góry przemyślane przez Panią Igę.
Wszystko miało do siebie idealnie pasować.
Miało współgrać z kolorem sukienki oraz ręcznie wykonaną przez Panią Igę torebką.

Powstało zatem  coś oryginalnego i jedynego w swoim rodzaju, dla osób bardzo wyjątkowych i wiele znaczących w życiu Pani Igi i jej męża. Wszystko dla ich przyjaciół, którzy wiele wnieśli w ich życie i pomogli w trudnych chwilach.










Do zaproszeń w pudełku na życzenie Pani Igi wykonałam jeszcze kilka zwykłych w tej samej kolorystyce.









Całość się prezentowała tak.






Kochani
Niedawno dowiedziałam się, że Pani Iga ma bardzo chorego synka.
Rokowania lekarzy są  złe.
Jednakże Państwo Młynarczyk nie poddają się i walczą o niego jak lwy.

Jeżeli macie ochotę pomóc w rehabilitacji małego Szymona, a tym samym w jego rozwoju zapraszam na blog Pani Igi tam po lewej stronie na samej górze znajdują się zakładka, a w niej odpowiednie dane, nr konta do przelewu oraz cel na jaki zostaną przeznaczone pieniążki ze zbiórki.


Zachęcam do pomocy. 
Dajmy szansę Szymonkowi na lepsze życie, a jego rodzicom odrobinę nadziei, że może być choć troszkę lepiej.

5 komentarzy:

  1. przepiękne zaproszenia... :) cudne kolory... świetne! :)

    Zapraszam w wolnym czasie na mojego bloga...:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj swietne były te zaproszenia ;) swoje zostawiłam oczywiscie na pamiątkę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to chyba główne założenie ich było takie, by zostały na pamiątkę w podziękowaniu za to, że jesteście:)

      Usuń
  3. Pracowicie i jak za to estetycznie i ładnie- pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego papieru uzyla Pani do ozdoby?

    OdpowiedzUsuń