Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 sierpnia 2013

Exploding box na Chrzest Święty dla chłopca.


Tyle już pudełek zrobiłam, ale dopiero drugi raz robiłam pudełko z okazji Chrztu Świętego dla chłopca.
Poniekąd więc to dla mnie wyzwanie było.
Pozostawiono mi jednak wolną rękę więc sama mogłam zadecydować o wyglądzie i zawartości.
Mój box utrzymał się więc w kolorystyce niebiesko miętowej. 
Żeby też było delikatniej na wieko dałam białą kokardę.






Środek nieco inny jak zawsze, tzn standardowo znajduje się w pudełeczku kartka z kalendarza z zaznaczoną datą oraz życzenia. Są jednak nowości!






Na jednej ścianie mamy aniołka płci męskiej ubranego w szorty, co  to by pasował do bucików znajdujących się w samym centrum.
Buciki zrobiłam z kursu znajdującego się na tym blogu Cariny conversy.
Przyznam się szczerze, że było dużo zabawy z nimi, gdyż kurs zawierał jedynie szablon, musiałam więc rozłożyć wszystko na części pierwsze i metodą prób i błędów kolejno połączyć w całość.



















Buciki są bardzo oryginalne dlatego też w wolnej chwili wrzucę rozszerzony przez siebie kurs Cariny, tzn krok po kroku z opisem i zdjęciami pokażę jak je wykonać.



2 komentarze: