Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 sierpnia 2013

Box ślubny i moje ukochane słoneczniki.


I w końcu mamy weekend.
I odpocząć będzie można.
I trochę więcej czasu poświęcić dzieciom.
A może jakieś pudełeczko skleić?
Heh planować sobie zawsze można, a potem wychodzi inaczej.
Tymczasem przedstawiam pudełeczko ślubne, które zgodnie z życzeniem miało być biało zielone i bardzo skromne.
Warunkiem koniecznym był również tort ze słonecznikami.
A, że ja kocham słoneczniki, to poszło szybko i przyjemnie.
Oto efekt.



















3 komentarze: