Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 sierpnia 2013

Box dla fana Legia Warszawa.


W ostatnim czasie strasznie duże wyzwanie stanęło przede mną.
Miałam zrobić box ślubny dla fana Klubu Legia Warszawa.
Dłuuugo myślałam nad jego wyglądem. Na początku miały być wyskakujące piłki. Jednak sobie pomyślałam, że wtedy to nie dość, że nie będzie elegancko to jeszcze może się młodej nie spodobać, bo ta nie musi być koniecznie zagorzałą fanką piłki nożnej.
Postanowiłam więc podzielić pudełko na 2 części, tzn część wspólną (kartka z kalendarza, życzenia i środek) oraz indywidualną dla każdego z małżonków.
Starałam się również by całe pudełko było w kolorach jakie ma Klub Legia Warszawa, czyli zielono - biało - czerwonych.

Zobaczcie, co wyszło.














W środku postanowiłam, że będzie tort. Dodało to całości elegancji i bardziej ślubnego charakteru.








4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wkrótce będzie box dla policjanta ;)

      Usuń
  2. widzę sporo pudełeczek u ciebie:)
    ja jeszcze nigdy takiego nie robiłam a podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym kupiła taką

    OdpowiedzUsuń