Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 sierpnia 2013

Boxów ciąg dalszy... czyli pudełko na Chrzest Antosia


Klei się i klei i chciałoby się wprowadzić nowe wzory, ale co zrobić, kiedy zamawiający chce coś, co już było bo mu się podoba.
Miałam dziś już nic nie wrzucać, ale dzień jest tak okropny, wręcz depresyjny, że postanowiłam poprawić sobie humor i pokazać pudełko zrobione jakiś czas temu.
 Dziś na "tapecie" będzie box z okazji Chrztu Świętego Antosia.
Oczywiście cały w kolorze niebieskim jak to dla chłopca przystało.
Oto on.














Dziś miłośnicy symetrii nie będą mi mieli chyba nic do zarzucenia. Bo odstąpiłam od swojej reguły i wszystkie teksty w środku pudełka są skierowane do środka, a nie jak dotąd w jednym kierunku.


8 komentarzy:

  1. Piękny exploding box. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się takiego wyczarować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pudełko. Ps. Bardzo się cieszę, że bierzesz udział w moim candy, jednak wpisałaś się pod złą notką. Mogłabyś to zmienić? Nie chciałabym Cię pominąć w losowaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te buciorki , a co do symetrii to ja lubię jak jest wszystko w jednym kierunku , bo nie trzeba kręcić pudełkiem żeby przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie ja też tak lubię i już nawet z przyzwyczajenia bardziej niż z lubości tak robie;)

      Usuń
  4. śliczne buciki czy one są prawdziwe czy z papieru bo trudno odróżnić

    OdpowiedzUsuń