Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 lipca 2021

Kartka ślubna w kształcie koperty

 

Witajcie,

w tym roku za sprawą Covida ślub, ślubem goni. W tym sezonie śluby odbywają się już nie tylko w soboty, ale również i w piątki, a nawet czwartki. Dzisiaj więc chciałabym podzielić się z Wami moją kartką w formie koperty. Osobiście bardzo lubię ten rodzaj prac, a to dla tego, że mogę szaleć z warstwami i później nie muszę się zastanawiać czy kartka zmieści mi się w kopertę, albo kombinować dodatkowo z pudełkiem. Tutaj ten problem rozwiązuje się sam, kartka sama w sobie jest ozdobną kopertą, a w jej środku znajdują się życzenia i miejsce na pieniążki.
Rzeczą, która charakteryzuje moje prace są na pewno samodzielnie wykonane kwiaty. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam kwiatów kupionych. Wszystkie staram się wykonywać samodzielnie, głównie dlatego że zawsze mogę wykonać coś pod dany projekt, nie muszę kombinować i zachodzić w głowę co odpowiedniego dobrać do danego koloru. Drugim powodem są finanse, takie samodzielnie wykonane kwiaty są dużo tańsze niż te gotowe ;) Po trzecie liczy się też satysfakcja, że ostateczny wygląd danej pracy zawdzięczam m.in. właśnie kwiatom, które samodzielnie przygotowałam :)
W tym tygodniu pod nożyczki poszła kolekcja firmy ScrapAndMe - Bright&Soft, która idealnie nadaje się na tego rodzaju prace. 
Zobaczcie zresztą sami:)





A Wy jakie kwiatki wolicie? Samodzielnie wykonane czy tzw. gotowece?
Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego odpoczynku :)
Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz