Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 sierpnia 2013

Box dla Zuzi - miłośniczki dobrej zabawy i zakupów.


Wykonane jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj mogę pokazać.
Kasia dała mi pełne pole manewru. Jedynym warunkiem była mufina, która dumna jak paw stoi po środku pudełeczka z symboliczną świeczką. Szkoda, że nie można jej podpalić i zdmuchnąć.
Nabrałaby wówczas atrakcyjności.

 Jako, że solenizantka lubi zakupy, chyba zresztą jak każda kobieta, zewnętrzne ścianki pudełka okleiłam bardzo już dawno zakupionym papierem z motywem szpilek, torebek... czyli tym, co kobiety lubią najbardziej.
Wieko dałam fioletowe, bo jakoś tak mi kolorystycznie współgrało z całością.






Środkowe ścianki zajmują symbole kobiecej garderoby i kosmetyczki, czyli gorset i szminka.
Jest też kartka z kalendarza z zaznaczoną datą urodzin oraz  oryginalne życzenia.
Oj młodziutka jest jeszcze Zuzia...
 Chciałoby się mieć tyle lat co ona.
















I na deser jagodowa mufina. Hmmm.... pycha!!!






Już wkrótce, kolejne pudełeczka ślubne oraz z okazji Chrztu Świętego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz