Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 sierpnia 2013

Zakupoholiczką jestem i dobrze mi z tym.


Ciężko mi się do tego przyznać, ale stałam się zakupoholiczką.
Kupowałabym wszystko, co nadaje się do scrapbookingu i najlepiej gdyby było w promocji.
Ostatnio zajrzałam do sklepu Na Strychu i przepadłam!
Gdyby wszystko mogło być moje to by było. Szczęście w nie szczęściu ograniczała mnie kasa, a raczej jej brak, więc... luz, bluz i malinki.

Dziś przyszła paczka i oto, co zamówiłam.





A tu same papierki.






Powiem Wam w tajemnicy, że czekam jeszcze na kilka przesyłek. A w nich wykrojniki, bazy do kartek i kolejne papiery. Będę miała zapas na najbliższe kilka miesięcy :)

2 komentarze:

  1. I wcale się nie dziwię, bo jest w czym wybierać i trudno podjąć decyzję.

    Dalej próbuję swych sił w hafcie matematycznym i gdy wchodzę do pasmanterii, to podobnie jak Ty chciałabym mieć wszystko, co by mi się do tych moich wyszywanek przydało - np. cały asortyment muliny.

    Pasjomatek szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe oj nic nie mów... bo sklepów z typowym asortymentem robi się coraz więcej, jeden przez drugi promocje daje, żeby tylko kupować, a człowiek się łasi, a papierki wołają "kup, mnie. no kup" :)

      Usuń