Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

11 sierpnia 2013

Kartka ślubna w pudełku


Kochani!!!
Bardzo mnie mało ostatnio, ale niestety choroba synka skutecznie pokrzyżowała mi plany i troszkę jakby odsunęła na dalszy plan moją "dłubaninę".
Pomimo zmagań z zapaleniem płuc Jasia staram się tworzyć. Bo przecież to dla mnie jakaś odskocznia jest, no i terminy gonią.
Powstało kilka boxów ślubnych i jeden z okazji Chrztu Świętego. Jest też bardzo fajna kopertówka o nieco przewrotnym kształcie. Niestety czasu ciągle nie mam by pokazać to wszystko.
Dziś na szybko wrzucam kartkę ślubną w pudełku, którą zgłaszam do Wyzwania 50 - koła, kółka i kółeczka
(2 rodzaje papieru w kropki, 3 perełki, serwetka w kształcie koła, motto w kole, środki słoneczników)
Muszę się spieszyć, bo czasu mam mało, jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę, ale lubię tą adrenalinę.
No i foty niestety troszkę nie wyszły bo późno je robiłam i światło już nie to.

No i najważniejsze jest to, że to moja pierwsza tego typu karteczka jest, więc może i nie do końca idealna.

























6 komentarzy:

  1. piekne :) i fiolety i kropeczki :) swietne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita jest! po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczynki. to moja pierwsza tego typu, więc wiadomo, że i nie do końca idealna i taka jak bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka :-) Mam nadzieję, że Twój synek szybko pokona chorobę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jasiek już zdrowy:) Na szczęście tak samo szybko wychodzi z choroby jak w nią wchodzi:)

      Usuń