Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

05 sierpnia 2013

Zakupów ciąg dalszy...


... czyli jak skutecznie poprawić sobie humor na początku tygodnia!!!


Aj... dostałam dzisiaj kolejne paczuszki tym razem m.in. z mojego ukochanego Przydasiowego Bazarku.
I znów jestem przeszczęśliwa, że udało mi się upolować takie cudeńka. Papiery, kwiatki, wykrojniki, bazy do kartek, stemple, wstążki i inne cuda zawierały dzisiejsze paczuszki.
Niestety to ostatnie moje zakupy w tym miesiącu, bo portfel się nieco uszczuplił, ale mam już niezły zapas.
Udało mi się zdobyć nawet moje ukochane słoneczniki.






Skoro mam już swoje zakupy mogę się brać ostro do pracy.
Trzymajcie kciuki by wszystko wyszło jak należy.



1 komentarz: