Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

28 sierpnia 2013

Kartka urodzinowa na wyzwanie z mapką


Dziś dla odmiany prezentuję kartkę urodzinową wykonaną na wyzwanie # 4 z mapką

Niestety zdjęcie było robione dość późną nocą więc nie dałam rady uchwycić jej wszystkich atutów, no ale pokazuję.















Część różyczek wykonałam samodzielnie. Podobnie zresztą rzecz się ma ze stemplem on też jest mojego pomysłu i wykonania.
Niestety za bardzo nie widać go na kartce dlatego wrzucam go niżej, kto wie może komuś się przyda.







I mapka według której wykonana była kartka.





4 komentarze:

  1. Ciekawa interpretacja! Przypominam, aby wziac udział w wyzwaniu należy jeszcze umieścić na swoim blogu link do sklepu Namaste. Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ pomysłowa!:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza karteczka ... a stempelek "zagarniam" a co - Ki DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam jak pani stworzyła i gdzie w jakim programie ten stempel? Ja narazie tworzę photofiltre i photoscape

    OdpowiedzUsuń