Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

26 sierpnia 2013

Na Śluby Wieczyste





Dziś, po raz pierwszy zresztą,  miałam przyjemność wykonać exploding box na śluby wieczyste.
Zadanie dość trudne, bo wszystko trzeba z zamysłem i taktem zrobić, by dokładnie i zarazem bardzo prosto i skromnie podkreślić tą chwilę. Ważną zarówno dla samej siostry jak jej rodziny i bliskich.

Święcenia będą do Karmelu, dlatego też w pudełeczku dominują brązowe kolory z lekką nutą ecri oraz łososia. 



















3 komentarze:

  1. Cordis? Takie imię sobie wybrała? Piękne. Pudełko zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przemyślana i gustowna praca a imię rzeczywiście nietypowe , nawet o takiej nie słyszałam świetej

    OdpowiedzUsuń