Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 sierpnia 2013

Kartka z kalendarza sierpień 2013 - stemplodigi


Kochani!!! Dostałam dzisiaj bardzo miłą wiadomość od Joasi.
Bardzo mnie cieszy fakt, że chociaż jednej osobie podobają się moje stemplodigi i ktoś z nich korzysta.
Moja praca więc nie poszła na marne. 
A to dla mnie znaczy bardzo dużo.
Specjalnie dla Ciebie Joasiu przygotowałam kilka rodzajów kartek z kalendarza na sierpień 2013.


















W miarę możliwości i czasu chętnie wykonam stemplodigi na życzenie.
Zatem piszcie i pytajcie!
Jestem otwarta na pomysły i propozycje.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, miłe komentarze no i przede wszystkim za to, że jesteście!

Będzie mi miło jak korzystając z moich stempli zaznaczycie źródło ich pochodzenia.


9 komentarzy:

  1. Śliczne!!! Dziękuję Ci bardzo bardzo.
    Jesteś utalentowana i życzliwa - cudne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję za miłe słowa.
      Korzystaj ile chcesz! Na zdrówko:)

      Usuń
  2. Z taką pewną nieśmiałością przyznam się, że po cichutku czekam na te na chrzest.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że na dniach wrzucę. Dostałam dziś kolejną porcję papierków i innych przydasiów więc biorę się ostro do roboty. Na pierwszy rzut idą właśnie boxy na Chrzest Święty. Cierpliwości więc życzę :)

      Usuń
  3. Ja też skorzystam,dziękuje ze poswięcasz swój czas i dajesz nam takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję , szkoda że już sierpień się kończy ....liczę na kolejne kalendarzyki , cudne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno, tylko obrobię się z zamówieniami :)
      Choć obiecałam jeszcze na Chrzest Święty i nie miałam zupełnie czasu zrobić :(

      Usuń
  5. Fantastyczne!!!
    Szukałam jakiś czas temu, znalazłam inny do wydrukowania, teraz chciałam wrócić na ten blog, żeby podać odnośnik, ale nie udało się, w zamian trafiłam na Twój blog...;-)
    Świetne kartki z kalendarza, zwłaszcza ostatnia bardzo urokliwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam:),oj jak ja sie naszukałam tych kartek bo potrzebowałam na pudelko,ale teraz juz mam:)wiec jak skorzystam to napewno napisze skad wzielam:)

    OdpowiedzUsuń