Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 sierpnia 2013

Magielnicowe filczaki cudaki.


Żeby nie było, że tylko scrapuje i nic poza tym przedstawiam Wam moi kochani parę filcówek, kotka i myszkę, które szyłam na specjalne zamówienie. Poleciały sobie gdzieś za granicę już nawet nie pamiętam dokładnie gdzie.
Ważne, że się spodobały i dają dużo radości małym właścicielom.



Myszka Franciszka




I kot - Karmelowa Łatka.


2 komentarze:

  1. Słodkie :-)

    A nie boisz się, że filc się przetrze, gdy trafi do małych rączek? Moje pisanki właśnie to spotkało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam sprawdzonego sprzedawcę. Moje dzieci ciągle noszą jakieś literki i inne uszyte przeze mnie pierdółki, Julka nawet często do buziaka wkłada i jeszcze nic się nie stało:)

      Usuń