Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 sierpnia 2013

Filcowy alfabet od Magielnicy



Abecadło z pieca spadło, O ziemię się hukło, Rozsypało się po kątach, Strasznie się potłukło: 

I -- zgubiło kropeczkę, 
H -- złamało kładeczkę,
B -- zbiło sobie brzuszki,
A -- zwichnęło nóżki, 
O -- jak balon pękło,
aż się P przelękło. 
T -- daszek zgubiło, 
L -- do U wskoczyło, 
S -- się wyprostowało, 
R -- prawą nogę złamało, 
W -- stanęło do góry dnem i udaje, że jest M.


Moi drodzy. 
Pamiętacie chyba, że obok scrapbookingu zajmuję się również szyciem głównie z filcu?!
Kilka dni temu w końcu udało mi się skończyć mój całkiem nowy projekt.
Oj ciężko było się zmobilizować do szycia, kiedy tylko się klei.
Ale jakoś się udało.
Na życzenie Martyny uszyłam kolorowy alfabet, do jej sesji fotograficznych.

Oto kilka zdjęć zrobionych na szybko.







No i to, co pomysłowa Martynka ułożyła z moich literek.








Czekam teraz na relacje z pierwszych sesji Martyny.
Zapraszam na jej bloga 


Bardzo zdolna z niej kobita!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę nocy zleciało zanim powstał, ale wiem, że Martyna zrobi z nich pożytek:)

      Usuń
  2. świetne. ale jakie pracochłonne. podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń