Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 sierpnia 2013

Ramki z motywem marynistycznym.


Ramki, które dzisiaj pokazuję zostały wykonane przeze mnie jakiś czas temu.
Wszystko od samego początku zaprojektowałam sama. 
Magda pokazała mi jedynie nakrycia na łóżka  Adasia i Stasia, a ja miałam za zadanie zrobić tak by wszystko ze sobą współgrało.
Przyznać się muszę, że wiele pomysłów na te ramki było w mojej głowie.
Podchodziłam do nich kilka razy... 
Literki były mniejsze i wypukłe i szew był inny.
No, ale koniec końców udało się!!! Wyszło całkiem sympatycznie, a co najważniejsze spodobało się Magdzie i chłopcom .











































Strasznie spodobały mi się te ramki. 
Powiecie zapewne teraz, że nie mam za grosz w sobie samokrytyki.
Z drugiej strony jednak może przyznacie mi rację.
Takie połączeniu filcu z ramką ma same plusy.
Raz, że wygląda dość fajnie i oryginalnie to jeszcze jest bardzo łatwe do utrzymania w czystości.
I chociaż moje dzieci mają już swoje filcówki, to myślę o zmianie na właśnie takie, z tym że motyw dam inny.
Ale jaki? Nad tym się jeszcze muszę zastanowić.
W planach mamy remont ich pokoju więc jak już szaleć to na maksa. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz