Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 sierpnia 2013

Kurs na conversy Cariny.


W sieci jest bardzo dużo kursów na buciki dla dziewczynek, natomiast nie ma prawie wcale na buciki dla chłopców. Ostatnio ktoś mi podlinkował kurs na conversy z blogu Cariny.
Jak już dzisiaj wspomniałam buciki są i owszem bardzo fajne, natomiast ich wykonanie zajmuje trochę czasu i "dłubaniny". Poza tym u Cariny znajduje się tylko szablon, reszty trzeba się domyślić na zasadzie prób i błędów.
Tak jak obiecałam postanowiłam rozszerzyć kurs na conversy dokładnym opisem posiłkując się dodatkowo zdjęciami robionymi krok po kroku.
Wybaczcie mi proszę jakość zdjęć, ale było już późno i światło nie to.





POTRZEBUJEMY!!!


nożyczki
klej
ołówek
gumka
cyrkiel
linijka
biały papier najlepiej taki o średniej gramaturze, żeby był elastyczny i nie załamywał się podczas przyklejania do podeszwy buta;
papier, z którego będziemy robić bucik;
sznurówki lub sznurek
maszyna do szycia (jeśli chcemy robić przeszycia za jej pomocą) lub cienkopis w odpowiednim kolorze (ja robiłam imitację przeszyć turkusowym cienkopisem)


SZABLON






SPOSÓB WYKONANIA


Przenosimy wszystkie części z szablonu na papier w odpowiedniej ilości w tym 2 razy podeszwy bucików, a następnie wycinamy.
Robimy też przeszycia na odpowiedniej części bucików oraz dziurki (imitację przeszyć robiłam długopisem, a dziurki za pomocą cyrkla i gumki). Dodatkowo tuszowałam część brzegów.






Do podeszwy przyklejamy boczne paski.




 

Wkładamy wkładki maskując tym samym brzydkie łączenia.






Języki butów przyklejamy do zaokrąglonych czubków bucików.






Przyklejamy języki z zaokrąglonymi czubkami do podeszwy z bocznym paskiem.






Przyklejamy pozostałą część buta. 





Kiedy wyschnie klej przewlekamy sznurówki i przyklejamy detale (biały pasek z przodu bucików, cienki niebieski pasek oraz "szlufkę" na pięty bucików.
Pamiętajmy, że zdobienie bucików jest kwestią naszego pomysłu i wyobraźni.





Czas wykonania ok 1,5 - 2 godz. Wszystko zależy od tego, który raz robimy buciki.
Ja pierwsze robiłam ponad 2 godz.


Mam nadzieję, że kurs jest czytelny. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie. Jeżeli tylko będę potrafiła to chętnie na nie odpowiem.


MIŁEGO DNIA!!!





10 komentarzy:

  1. Dziękuje Małgosiu ,przy okazji skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie wygląda na prosty sposób , ale .... szkoda gadać ile roboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe roboty trochę jest, ale za entym razem idzie szybciej ;)

      Usuń
  3. superanckie i świetnie wytłumaczone! Może kiedyś skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurs jest znakomity,właśnie z niego skorzystałam,bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. super - wszystko jasne - tylko ten czas potrzebny do wykonania mnie przeraża ;)

    OdpowiedzUsuń