Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 lutego 2016

Walentynki trochę w innym stylu ;)


Witajcie.
Co prawda późno już, ale ja lubię pracować po nocy.
Mam spokój i ciszę i nikt mi nie przeszkadza.
Za moment Walentynki i choć moja dzisiejsza inspiracja kojarzy się raczej z wiosną niż Walentynkami, to i tak chciałabym Wam życzyć pięknego Walentego.
A to dla Was... piękne i kolorowe... tulipan, które uszyłam oczywiście sama;)
Na ich uszycie poświęciłam dwie noce, ale było warto, prezentują się wspaniale:)






Ostatnio przeprosiłam się z moją maszyną.
Coś czuję pod skórą, że to nie moje pierwsze i ostatnie projekty przy jej pomocy wykonane;)

Buziaki
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz