Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 lutego 2016

Patchworkowa kartka z babeczką .


Hej, hej...
Przygotowując różnego rodzaju projekty i inspiracje często zdarza mi się tak, że zostają mi ścinki papieru, które są zbyt małe by można je było wykorzystać. Myślę, że każda z nas tak ma. Wtedy powstaje pytanie, w jaki sposób wykorzystać te kawałki, by ich nie wyrzucać do kosza?! Dotąd te ścinki wynosiłam na świetlicę, w której pracuję albo wycinałam z nich jakieś małe scrapki. Często też oddawałam swoim prywatnym dzieciom do prac plastycznych.
Dziś jednak z takich małych kawałków przygotowałam kartkę patchworkową, która choć wykonana z kawałków papieru doskonale nadaje się do podarowania komuś bliskiemu.




Użyte materiały ze sklepu Paper Passion:
 
Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja osłodziła Wam nieco ten brzydki dzień ;)
Pozdrawiam ciepło
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz