Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 lutego 2016

Trochę prywatym, coś o miejscu, w którym pracuję i podziękowania.


Witajcie.
Dziś będzie trochę prywaty.
Ci, co znają mnie bliżej wiedzą, że pracuję na świetlicy szkolnej.
Ponieważ uwielbiam papier i filc, postanowiłam zarazić swą pasją moich podopiecznych. Dzieci kochają prace platyczno - techniczne i osobiście ubolewam, że zajęć tych jest tak bardzo mało.
Dotąd większość materiałów na zajęcia przynosiłam z domu, ze swych prywatnych zapasów.
Niestety potrzeby są spore w związku z tym nie jestem już w stanie samodzielnie zaopatrywać zajęć w papiery i ciekawe dodatki.
Z nowym rokiem postanowiłam więc poszukać sponsorów. Przyznam się szczerze, że po tym jak przeczytałam dyskusję na jednej z grup, podeszłam do tematu sceptycznie.
W zasadzie to nawet nie wierzyłam, że ktoś mi odpowie.
I tu Was i siebie również zaskoczę. Odpowiedziało mi bardzo dużo sklepów. Jedni zgodzili się pomóc inni z różnych powodów,
które szanuję odmówili. I tu chciałabym podziękować wszystkim, którzy w ogóle poświęcili swój czas i mi odpisali bez względu na to czy odpowiedź była pozytywna czy też negatywna.

Dziś chciałabym pokazać Wam, co do tej pory przysłali nam sponsorzy. Zdjęcia wrzucam w porządku alfabetycznym, gdyż każda ufundowana paczuszka jest sobie równa bo dawana jest z serca.

Przysłało nam paczuszkę z pięknymi papierami głównie z motywem dziecięcym, ludowym oraz owocowym :) Wszystkie papiery są śliczne, a paseczki z księżniczkami doskonale nadadzą się na zakładki do książek. 
Dziękujemy!




 Przysłała nam ogromną ilość papierowych kwiatków, 
badziki i ćwieki.
Czuję, że powstaną pięknie ukwiecone karteczki.
Dziękujemy!



Piękne kwiatki, ale i nie tylko powstaną również z papieru czerpanego Namaste. Ze sklepu dostaliśmy nie tylko arkusze papieru, ale również gotowe kwiatki, serduszka i motylki.
Troszkę nam tym ułatwiliście prace ;)
Dziękujemy!



Stryszek troszkę zaszalał i obok papierów różnych marek, wysłał nam arkusze z naklejkami, gotowymi elementami do wycinania, paski, kwiatki , a także kleje.
Jeśli się uda to powstaną z tych piękności fajne notesiki :)
Dziękujemy!




Uhaki przysłały nam karton papierów z nowszych kolekcji oraz paseczki z napisami i grafiką.
Wszystko cudowne. Będzie się działo:)
Dziękujemy




Przysłała nam pudełeczko pięknych tekturek, głównie w klimacie dziecięcym, ale nie tylko. Będą one stanowiły świetne uzupełnienie kartek i nie tylko.
Dziękujemy!


Na dzisiaj to już wszystko, co chciałam Wam pokazać.
Jeszcze kilku sponsorów obiecało coś przysłać. Jak coś dostanę będę się chwalić.
Dzieci widziały już te cudowności. Oczywiście wszystko zostało "wymacane" i wywąchane. 
Były ochy i achy i ciekawość, co z tego powstanie ;)
Teraz mamy ferie, ale jak tylko wrócimy do szkoły, zaczniemy tworzyć... Mam już nawet kilka pomysłów.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuje za wsparcie i za okazaną życzliwość.



Na koniec chciałabym też powiedzieć, że nie warto słuchać tego, co mówią inni.
Warto jest jednak kierować się własnym rozsądkiem i działać. 

Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

3 komentarze: