Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

20 lutego 2016

I kolejny kotecek...


Witajcie kochani.
Pokazywałam już Wam kota dla córci, dziś pokarzę tego, którego uszyłam dla synka.
W sumie to obydwa są do siebie bardzo podobne, różnią się jedynie materiałem z jakiego zostały uszyte.
Idealne do przytulania, miętoszenia, noszenia na plecach i ciągania po podłodze, doskonałe jako towarzysze na zakupach i przytulanki utulające do snu ;)W taki właśnie sposób wykorzystują je moje dzieci...
Oto i on... CZARUŚ :D




Nie pytajcie się mnie skąd takie nie inne imię.
Nazwał go tak Jaś. Jest więc Czaruś i tak też zostanie.

I na koniec jeszcze rysunek mojego Jasia, który narysował swego kotka ;)

  
Buziaki.
MargoLa

1 komentarz:

  1. Super kotecek :) bardzo mi się podoba :) ja mam w domu kociarę ;) moja córka kocha koty i też je rysuje :)

    OdpowiedzUsuń