Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

05 lutego 2016

Pompa-styczna karteczka z miśkami na Wielkanoc


Hej, hej...
Tu znowu ja. Wiem, że Was już męczę, ale mam ferie i nadrabiam zaległości. 
Dziś inspiruję dla bloga Sklepu Od A do Zet. 
W tym tygodniu pracowałyśmy ze stemplami. Postanowiłam więc wyciągnąć kredki akwarelowe i trochę pokolorować. I choć już bardzo dawno tego nie robiłam, nawet mi coś wyszło ;)
Stempelki, które dzisiaj użyłam, sprawiłam sobie już bardzo dawno i jak wiele rzeczy z mojego skromnego zbioru przydasiów, 
leżały zapomniane gdzieś na dnie szafy. 
I to właśnie dzisiaj triumfują wśród kwiatów i pomponów na kartce wielkanocnej, o której można powiedzieć dużo, 
ale na pewno nie to iż jest ona skromna.
Tak więc moi drodzy oto i ona... pompa-styczna kartka wielkanocna w przeróżnych odcieniach fioletu, beżu i zieleni.





I jak Wam się podoba?!
******************************************************

Pierwsze skrzypce oczywiście grają tu stemple, które pokolorowane wyglądają tak...


Dodatki w postaci pięknych kwiatuszków, które wycięłam z paska znajdującego się w najnowszej kolekcji Studia 75 autorstwa Gosi Jonaszek również dodają uroku kartce. 
I tu powiem tylko tyle, że jestem bardzo mile zaskoczona, gdyż zdjęcie jest lekko przekłamane i bardzo dużo odejmuje tym papierom. Ale lepiej być zaskoczoną w tę, a nie inną stronę. Oczywiście papierki znajdziecie na półkach sklepu Od A do Zet w dziale NOWOŚCI. 
Bazę na kartkę wycięłam bardzo lubianym ostatnio przeze mnie wykrojnikiem CREAlies. Tu też z pomocą przyszła mi kolejna kolekcja Studia 75 - Panna Oliwia.
***********************************************************

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do bloga
 Craft Passion

kwiatki + warstwy + perełki

 


W tym tygodniu w dziale NOWOŚCI znajdziecie: wspomniane przeze mnie najnowsze kolekcje Studia 75 oraz UHK Gallery, pędzle firmy Astra, farby DP świecące w ciemności, podobrazia, tekturki firmy SnipArt, stemple i elementy ze styropianu.
Uf... chyba niczego nie pominęłam.

W przyszłym zaś tygodniu będą nowości z pasmanterii, 
a wśród nich pompony, ale to tak w tajemnicy Wam mówię, więc cii..... ;)



Życzę Wam cudownego weekendu.
MargoLa
 

5 komentarzy:

  1. Zauroczyłaś mnie stempelkiem....powiem tak powinnaś częściej kolorować ...wychodzi bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i słodziutka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

    OdpowiedzUsuń