Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 lutego 2016

Mała kartka z wielkim przekazem.


hej, hej...
Rozpoczynamy ferie z chorobą... przynajmniej okropna pogoda za oknem sprawia, że nie jest nam aż tak bardzo przykro.
Dziś pokażę Wam męską kartkę, którą przygotowałam w ramach inspiracji 
dla bloga Od A do Zet.
Prace tego typu to dla mnie nie lada wyzwanie 
- po prostu nie potrafię ich robić.
Tym razem postawiłam na prostotę.
Najważniejszy miał być tu przekaz, czyli podziękowanie.
W roli głównej m.in papier firmy C&Y FROZEN.
Choć zimowy idealnie wpasował się w klimat jaki chciałam uzyskać. Kartka zaś wygląda o tak..





Jak sami widzicie czasami świąteczne papiery można wykorzystać w zupełnie innych pracach nie koniecznie związanych ze świętami. Ja pocięłam arkusz w prześliczną kratkę, który cudownie połączył się ze starymi Uhakami.


Jak zawsze zapraszam WAS również do działu  NOWOŚCI.
Oj sporo ich uzbierało się w tym tygodniu w sklepie Od A do Zet.
Na półkach czekają więc na Was wykrojniki Spellbinders, akrylowe jajka otwierane, ozdoby wielkanocne ze styropianu, bazy na pudełka na kartki i albumy firmy Paka Maka, papier firmy Dovecraft, papier C&Y, tekturki Snip Art, koperty oraz najnowszy wykrojnik Craft Passion.
Na dniach pojawią się również papiery z  najnowszych kolekcji Studio75 autorstwa m.in naszej koleżanki z zespołu Gosi Jonaszek, nic więc dziwnego, że czekamy na nie z ogromną niecierpliwością.
Sami więc widzicie, że warto do NAS zajrzeć.
Buziaki
MargoLa

1 komentarz: