Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 lutego 2016

Kartka dla dentysty i moja inspiracja dla bloga Od A do Zet.


Witajcie.
Przygotowanie kartki dla dentysty to nie taka łatwa sprawa. 
Gdyby to o filc chodziło, to uszyłabym zęba i byłoby po sprawie..., a tu kartkę przyszło mi wykonać.
Ech ileż ja się nagłowiłam, zanim coś wymyśliłam. Pomyślałam, że najlepiej będzie jeśli zamieszczę gdzieś motyw zęba, bo on chyba najbardziej kojarzy się mi z dentystą. Jak pomyślałam tak zrobiłam. Jak już miałam motyw, wszystko ułożyło  się w całość.
Na bazę wykorzystałam papier kraftowy firmy Paka Maka. Bardzo go lubię ze względu na jego dwustronność. Kraftową stronę daję na zewnątrz a białą do środka, dzięki czemu moje prace są eleganckie i estetyczne. Można bez problemu wkleić życzenia i bardzo ładnie to wygląda. Jego gramatura również przemawia na plus - prace są sztywne i się nie wyginają.



Ponieważ mamy tydzień z maską pomyślałam, że fajnie by było na tym zębie odbić kilka serduszek różnej wielkości. Świetnie się tu sprawdziła maska Latarni Morskiej. Odbite serduszka oraz brzegi papieru potraktowałam tuszem DISTRESS. 
Co przyniosło mi następujący efekt....




Oczywiście w mojej pracy nie mogło zabraknąć papieru jednej z moich ulubionych marek  UHK Gallery - Celebration - August :)

W końcu też na sklepowych pólkach pojawiły się pompony w bardzo szerokiej gamie kolorystycznej. Strasznie je ostatnio polubiłam i często przemycam je do swych prac ;)
 
Mam nadzieję, że podołałam postawionemu mi wyzwaniu i wyszłam z opresji obronną ręką ;)

Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa
 

4 komentarze: