Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

08 lutego 2016

Mini album walentynkowy


hej, hej wszystkim.
Dziś z racji tego, że jesteśmy wszyscy chorzy będzie króciutki wpisik.
Tym razem pokarzę Wam mini album, który przygotowałam w ramach inspiracji dla bloga Paper Passion.
Na wspomnianym blogu ruszyło wzywanie więc zapraszam Was wszystkich do zabawy.
Bazę na album wycięłam z liliowego papieru z kolekcji Soft
a serce z różowego arkuszu, który skontrastowałam 
Do tego wstążeczka w kratkę i albumik gotowy ;)




Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa

2 komentarze: