Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 września 2013

Scrapowa rameczka


Moi drodzy.
Tak jak obiecałam tak też czynię. 
Pokazuję kolejną rameczkę. Tym razem jest to typowo scrapowa ramka.
Fioletowe kwiatki robiłam sama, a papier, którym jest obklejona ramka pochodzi z Galerii Papieru.
W końcu też wykorzystałam jeden z moich nowych wykrojników na który nie miałam zupełnie pomysłu. Kupiłam bo była okazja. 
Powstałymi scrapami przyozdobiłam dwa przeciwległe do siebie rogi.













6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. hehe no troszkę inna od pozostałych... ale chyba o to chodzi by wymyślać nowe wzory, a nie wciąż takie same ;)

      Usuń
  2. Piękna rameczka. Śliczne kolorowe bukieciki ułożyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka rameczka. Kwiaty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ! Ja też zrobiłam kilka mojej córeczce, do pokoju ;-) tylko nie ma mi kto zdjęć zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń