Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

25 listopada 2013

Ramka z bazy do albumów ze Scrapińca


Witam Was moi drodzy.
Obiecałam Wam pokazać coś nowego , więc pokazuję.
Jakiś czas temu w Scrapińcu  wypatrzyłam sobie bardzo fajną bazę do albumu w kształcie pociągu. 
Długo nosiłam się z zamiarem jej wykorzystania. Miałam na nią całkiem sporo pomysłów.
Nadarzyła się okazja by jeden z nich zrealizować. 
Po lekkich przeróbkach jakie wykonała na moje życzenie Dominika ze Scrapińca i wielogodzinnym oklejaniu powstała całkiem fajna i bardzo duża ramka na zdjęcia, na którą wykorzystałam połowę baz. Z drugiej połowy powstanie ramka dla moich dzieci  - również maniaków ciuchci.
Niestety cała ramka nie zmieściła mi się w kadr mojego telefonu dlatego też byłam zmuszona podzielić ją na dwie części. 
Zaskoczyć Was może fakt, iż ramka robiona była nie dla chłopca, a  dla dziewczynki, która kocha pociągi i zwierzęta.
Jako, że Asia ma wspólny pokój z małym Filipem musiałam ograniczyć kolor różowy do minimum.
Koniec końców nie użyłam go w ogóle, a sama ramka można by powiedzieć, że jest multikolorowa hihi...
Jedynym dziewczęcym akcentem jest kilka motylków i margerytek, które łączą ze sobą poszczególne wagony.
Strasznie ubolewam nad tym, że nie jestem w stanie zrobić innych zdjęć. Ale jako, że ramka leci aż do Szkocji zadecydowaliśmy, że poszczególne elementy zostaną posklejane ze sobą na miejscu, tak by w trakcie podróży nie uległy zniszczeniu. 
W okienkach ciuchci oraz poszczególnych wagonów będą się znajdować zdjęcia dzieci, pozostałe wagony towarowe wiozą ulubione zwierzęta Asi: Dinozaura Rexa, Alexa z Madagaskaru, Turbo Ślimaka, Tygrysa z Kubusia Puchatka oraz Małpkę.












Jako, że jakimś cudem strzeliłam się kolorystyką w paletę trwającego na blogu  Świata Pasji wyzwania swoją pracę zgłaszam do zabawy z paletą barw.




Jeszcze raz Dziękuję Dominice za pomoc i ekspresową realizację mojego "wydumanego" zamówienia.

Może dzisiaj przybędę jeszcze z czymś do Was hihi.
A tymczasem życzę Wam miłego popołudnia.






2 komentarze:

  1. Przepiękna praca, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i cóż ja, córka-wnuczka-siostrzenica kolejarza, mogę powiedzieć? Tylko tyle, że pociąg jest odjazd!-owy :-)

    OdpowiedzUsuń