Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 lipca 2013

Bo dziewczynki lubią róż... boxów ciąg dalszy !




Miał być delikatny i bardzo dziewczęcy i taki też jest. I choć powstawał na szybko efekt końcowy na prawdę mnie urzekł. Wiem, wiem... zero samokrytyki !!! No, ale cóż mam zrobić, że każdy kolejny box, który wychodzi spod mojej ręki zachwyca mnie bardziej od poprzedniego ?!






Chyba się uzależniłam od robienia boxów.
Strasznie mnie one wciągnęły w ostatnim czasie.


















Tym razem w środku małe buciki.






Eh... to już chyba będzie wszystko na dziś, choć bardzo kusi mnie by wstawić jeszcze jedną rameczkę, którą wykonałam ostatnimi czasy na rocznicę ślubu .

Kolorowych.

1 komentarz: