Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 lutego 2017

Urodzinowe pudełko explodujące z rozetą oraz dekalog osiemnastolatki


Witajcie.
Ostatnimi czasy rozety stały się nieodłącznym elementem moich prac.
Tak mi się one spodobały, że nie mogę przestać ich używać ;)
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, że rozety mogą zastąpić również kokardy oraz kwiaty, które tak często zamieszczamy na wieczkach pudełeczek. Dzięki nim praca może nabrać zupełnie innego wymiaru.
Moje dzisiejsze pudełko będzie również wyjątkowe, nie dlatego, że przygotowałam je dla wyjątkowej osoby, no w sumie to też, ale przede wszystkim dlatego, że jego zawartość może lekko zaskoczyć;) I tu kłania się moje ciągłe dążenie do doskonałości oraz szukanie nowych pomysłów.
Dzisiaj też skupię się bardziej na zdjęciach niż na treści. Będzie więc dużo fot, ale musicie mi wybaczyć, nie dałam rady wybrać najlepszych ;)



Pudełko zostało przygotowane z 3 różnych arkuszy UHK Gallery oraz  Craft & You Design.
Jak sami za moment się przekonacie moje pudełko zawiera w sobie kolejne pudełeczko z niespodzianką. Szukając oryginalnego pomysłu na środek wymyśliłam, że w jego środku nie zamieszczę żadnych słodyczy czy też innych drobnych upominków, a dekalog osiemnastolatki - tak by przy jego odczytywaniu było śmiesznie i żeby uczestnicy imprezy urodzinowej dobrze bawili się przy jego odczytywaniu. Mam dużą nadzieję, że mój cel został zrealizowany ;)


W tym miejscu należy wspomnieć o tekturkach, bez których pudełko nie byłoby takie ciekawe ;) Przed przyklejeniem wszystkie tekturki pomalowałam białym gesso.




Jak już wspomniałam wcześniej w centrum znajduje się okrągłe pudełeczko, a w nim dekalog. Nad jego stworzeniem pracowało kilka osób, którym chciałam w tym miejscu podziękować. 
Była to bowiem długa praca - wymyślić bowiem 18 śmiesznych puntów obrazujących "obecne życie dojrzałej osoby" wcale nie jest tak łatwo jakby się wydawało ;)



I na koniec jeszcze przykład kilku karteczek z pudełeczka ;)


Ciekawa jestem Waszej opinii na temat mojej dzisiejszej inspiracji ;)
A może macie jakieś uwagi?! Piszcie kochani, każdy komentarz jest mile widziany.
Buziaki. MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz