Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 maja 2015

Pudełko komunijne w błękicie i bieli


Witajcie moi drodzy.
Sezon komunijny dobiega już końca.
W sumie to nie będę go jeszcze żegnała, bo chciałabym pokazać Wam jeszcze kilka inspiracji w tym temacie.
Dziś dzielę się z Wami pudełkiem komunijnym, które przygotowałam z papierów UHK Gallery.
Ufff.... w końcu udało mi się je pociąć. 
Nawet nie wiecie ile razy je przekładałam i pieściłam palcami ;)
Wyszło bardzo fajnie, delikatnie i subtelnie idealnie na okazję jaką jest Komunia Święta.
Oczywiście moja dzisiejsza inspiracja jest do bloga I like challenges.






Strasznie zakochałam się w aniołku, który jest na jednej ze ścianek pudełka.
Polowałam, polowałam i w  końcu na niego upolowałam.
Będzie więc on widniał w moich pracach już niebawem.
Na pewno powstaną z nim zaproszenia na Chrzest Święty, ale o tym za jakiś czas :)

Główna  kolorystyka pudełka to błękit oraz biel zgłaszam je więc na wyzwanie do bloga Scrap Shop.



Buziaki.
MargoLa

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko jest cudowne, kielich fantastyczny. Aniołka posiadam i również bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię aniołka, regularnie kradnę go Gosi :)
    Super kielich! :)

    OdpowiedzUsuń