Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 maja 2015

Pastelowa sówka dla mojej Julki


Witajcie.
Mamy weekend i w końcu odpoczniemy.... chyba ;)
Dziś zapraszam Was na wyzwanie, które ruszyło właśnie na blogu Kwiatu Dolnośląskiego.
Temat wyzwania brzmi: 
Ja na tę okazję uszyłam sówkę.
Sówkę uszyłam dla mojej córci Julki.
Kolory i dodatki dobierała ona sama.
 Musiała być oczywiście różowa... z ledwością ją przekonałam do miętowych skrzydeł.



Sowa stała się najlepszą przyjaciółką Julki idealną do snu i do tulenia, choć jest bardzo mała.
Ja już uciekam, a Wy koniecznie zajżyjcie do Kwiatu Dolnośląskiego tam znajdziecie  inspiracje moich koleżanek.
Buziaki.
MargoLa

3 komentarze: