Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 maja 2015

Mediowy aparacik


hej, hej...
Dziś u mnie mediowo będzie.
To chyba moja druga praca tego typu.
Mam maski, mam pastę i mgiełki i jakoś tak nie potrafię się przełamać i przekonać.
Dziś pokażę Wam aparacik, który stworzyłam na inspirację do bloga Kwiatu Dolnośląskiego.
Aparat nie jest zwyczajny, jest to bowiem pudełko, w którym ukryję sobie talię kart...
Ot takie zastosowanie dla niego znalazłam;)
Do jego wykonania użyłam oczywiście papieru ze starych kolekcji Uhk Gallery, maski, pasty strukturalnej i mgiełek.
Dodatkowo fakturę serc posypałam kolorowym piaskiem.





Bardzo kolorowo dziś u mnie.
Mam nadzieję, że takie będą kolejne dni tygodnia ;)

Do zobaczenia.
MargoLa

1 komentarz: