Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 maja 2015

Wiosenna sówka dla mojego Jasia


Witajcie.
Wczoraj była sowa dla Julki, dziś jest dla Jasia.
Jaś podobnie jak Julka wybrał sobie sam kolory i dodatki.
Mama musiała tak uszyć żeby wszystko do siebie pasowało.
Matko jak ja tęskniłam za filcem.
Chyba zacznę szyć więcej, bo to jest bardzo wciągające.
A oto Jaśkowa sowa.


Brakuje jeszcze sowy dla mnie i mojego męża... choć mąż już ma swoją tylko nie zdążyłam jej sfotografować. Dla siebie uszyję na pewno. Będzie cała rodzinka :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu. 
MargoLa

2 komentarze:

  1. Ta jest SUPER :) Rewelacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, świetny dobór kolorów i perfekcyjne wykonanie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń