Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 marca 2014

Urodzinowa rameczka


Witajcie

W sobotę moja babcia kończy 90 lat.
Piękny wiek -  nieprawdaż?
Długo zastanawiałam się co jej podarować od naszej czwóreczki.
Było bardzo dużo pomysłów.
Koniec końców postanowiłam zrobić babci ramkę ze zdjęciami prawnuków, które tak bardzo kocha.
Cała ramka jest w pastelowym miętowym kolorze. Z racji tego, że babcia bardzo słabo widzi postawiłam na intensywne dodatki w kolorze ciepłej pomarańczy, żółci i zieleni.
Nie daje też życzeń i innych napisów, bo i tak babcia nie przeczyta.






100 lat kochana Babciu.

Jutro dla odmiany pokarzę coś z filcu.
Do zobaczenia.




3 komentarze:

  1. No to mamy babcie w podobnym wieku - moja 90 lat skończyła w lipcu ubiegłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny prezent.....bardziej łapiący za serce niż niejedne życzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i piękna ramka :)

    OdpowiedzUsuń