Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 grudnia 2014

Wesołych Świąt


Kochani ...
Dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna za to, że jesteście, że odwiedzacie mojego bloga i komentujecie. Jesteście WIELCY i dzięki Wam chce się tworzyć i szukać nowych inspiracji.
Wiem, że większość z Was jest zaganiana i zapracowana...
Chciałabym jednak złożyć Wam te oto skromne życzenia...

W Wigilię Bożego Narodzenia
Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
Zapomnijmy o uprzedzeniach,
otwórzmy pudła słodkich marzeń.
Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
jak Trzej Królowie z dary swymi,
staną cicho za Twoim progiem,
by spełnić to, co dotąd było snami.
Ciepłem otulmy naszych bliskich
i uśmiechnijmy się do siebie.
Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
niech w domach będzie Wam jak w niebie...
Życzę Wam zdrowych i wesołych świąt spędzonych w gronie najbliższych.

Na koniec jeszcze moja tegoroczna choinka, z której jestem bardzo dumna. W tym roku szewc w dziurawych butach nie chodzi ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz