Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 grudnia 2014

Odwracany exploding box


Witajcie.
Ależ nas ten rok nie oszczędza pod względem chorób :(
I znów prawie całym domem chorujemy...
Oby w następnym było lepiej.
Tymczasem koniec marudzenia.
Koleżanka zapragnęła bym zrobiła jej pudełeczko takie które może być schowane lub też jego zawartość wyeksponowana 
gdzieś na półce.
W taki oto sposób powstał odwracany exploding box z ramką na zdjęcia dla nowo narodzonych dzieciaczków.
Papiery jakie użyłam to Galeryjna Kolorowa Łąka obok której nie sposób jest przejść obojętnie.
Jako że pudełeczko robione było na szybko nie byłam w stanie sama zrobić zdjęć. Mam więc to, co dostałam od koleżanki.
Oczywiście po rozłożeniu pudełeczko można wywrócić na zewnątrz i postawić jako ozdoba.









Jutro pokarzę Wam kolejne pudełko.
Takiego również jeszcze nie było ;)

Miłego Popołudnia
MargoLa

8 komentarzy: