Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

28 grudnia 2014

Ekologiczne ozdoby choinkowe i krótka relacja z kiermaszu świątecznego na rzecz Świetlicy Szkolnej we Mszczonowie


Witajcie.
Choć święta już za nami, chciałabym się podzielić jeszcze kilkoma zdjęciami moich ozdób choinkowych.
Jakiś czas temu wygrałam Candy w Pracwoni Anny Krućko. Dostałam świetną pakę przydasiów, za które jeszcze raz dziękuję.
Paczka przyszła tuż przed świętami więc nie miałam zbyt dużo czasu, by coś stworzyć z tego, co znalazło się w jej środku, ale... no właśnie ale, nie mogłam się oprzeć 
i zrobiłam kilka szyszek. 
Kilka dni wcześniej upiekłam też w piekarniku plastry pomarańczy i cytryny, które ozdobiłam wstążkami.
Tak prezentuje się całość.
 






Przed świętami wraz z koleżanką z pracy zorganizowałam kiermasz świąteczny, którego cały dochód przeznaczyłyśmy na rzecz świetlicy szkolnej, w której pracujemy.
Były kartki, aniołki, choinki i inne ozdoby, które robiłyśmy
 wraz dziećmi.






Na dzisiaj to już wszystko.
 Życzę Wam dobrej nocy.
MargoLa

2 komentarze: