Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

09 grudnia 2014

Mały debiut - Mikołaje i moje pierwsza przygda z masą solną.


Kochani moi.
Zawsze powtarzałam, że masa solna jest nie dla mnie.
Jakoś nie widziałam siebie w tej technice.
Te brudne ręce, wszystko uciapane.... Z drugiej strony zawsze twierdziłam, że jestem bardzo otwarta na nowe techniki i wyzwania, postanowiłam więc spróbować swych sił w tym temacie i ulepiłam kilka aniołków i ozdób choinkowych.
Mikołaje poczyniłam jako inspirację do bloga Craft Szafa, na którym ruszyło nowe wyzwanie pod bardzo fajnym tematem: 






Dziękuję Ani Palka za wszystkie wskazówki i pomoc w tym trudnym dla mnie "przedsięwzięciu". Kochana jesteś wielka <3 <3 <3

Was zapraszam do zabawy bo jest o co walczyć.
Do zgarnięcia bloczek papierów ufundowany przez 7 DOTS STUDIU



Miłego dnia
MargoLa



4 komentarze:

  1. Myślę, że jak na pierwsze próby to wyszły rewelacyjnie! Na prawdę :) Pozdrawiam cieplutko,
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie tyle brud i bałagan przeraża, co brak umiejętności lepienia. Debiut doskonały :-)

    OdpowiedzUsuń