Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 grudnia 2014

Misiowe zawieszki z filcu.


Witajcie.
Przybywam dziś do Was z kolejnymi nowościami.
Tym razem są to misie szyte z filcu w świątecznych czapeczkach i kokardkami pod szyją.
W dzieciństwie miałam takiego misia, tylko bez czapeczki.
Każdy miś jest w innej kolorystyce, tak by było ciekawiej.







Jutro kolejne nowości :)
Dzięki za odwiedziny i pozostawione słowo.
Do miłego.
MargoLa

6 komentarzy:

  1. Słodziaki! :) Wszystkie wyglądają super :) I ile zastosowań. Można powiesić na choince, wkomponować w jakiaś świąteczną dekoracja, albo np. dac na prezent jako breloczek :) Bardzo mi sie podobają :) Najbardziej ten w fioletowej czapie, może dlatego że przez ten kolor czapy jest bardziej oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i takie słodkie :) Najsłodszy jest ten w fioletowej czapce :)

    OdpowiedzUsuń