Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 stycznia 2020

Męskie dodatki w damskiej odsłonie

Jak myślicie? Czy można wykonać damską kartkę z męskich papierów lub/i dodatków?Sama się nad tym ostatnio zastanawiałam. Postanowiłam więc spróbować. Moje próby nie do końca są zadowalające, myślę jednak, że kartka nie jest aż tak słaba, żeby nie można jej było pokazać ;) Po raz kolejny powstała więc praca z mieszaniny tego, co było pod ręką. Specjalnie nawet nie zastanawiałam się nad dodatkami. Kawałek papieru, trochę juty z koronką, jakieś listki i dodatki wycięte z papieru, papier ze starej książki, a nawet bandaż. Wszystko to złożyło się na dzisiejszą kartkę. Na koniec poszło białe gesso, którym sobie troszeczkę pochlapałam. Jednym słowem dałam się ponieść wyobraźni. Kartkę wykonałam jako inspirację na bloga sklepu Od A do Zet.

 




Pozdrawiam 
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz