Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

09 stycznia 2020

Pastelowa kartka może dla Babci?!


Poniosło mnie ostatnio, skutkiem czego są kartki na różne okazje, które powstały w porywach weny. Dzisiaj zobaczycie więc kartką pełną warstw i kwiatów - będzie to taki mały przerywnik od tego, co dzieje się za oknem. Jest kolorowo, ale z umiarem. Jest dużo kwiatów, które niestety nie pachną, ale ich sama kompozycja sprawia, że zapragnęłoby się wyjść na łąkę i powdychać jej zapachy. 
Nie wiem dlaczego, ale moja kartka kojarzy mi się z babcią. Może powoduje to sceneria wokół niej, a może coś innego! W każdym bądź razie myślę, że śmiało mogłaby zostać obdarowaną nią babcia, która lubi kwiaty i koronki.





Kartka została wykonana jako inspiracja do bloga sklepu Od A do Zet

Pozdrawiam, MargoLa

1 komentarz:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, making money online using it is as easy as 1--2--3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to start making money?

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    OdpowiedzUsuń