Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 stycznia 2020

Kartka urodzinowo-imieninowa lub na inną okazję


Witajcie kochani w Nowym Roku :)
W grudniu dostałam paczkę, a w niej znalazły się papiery firmy O'lock w końcu też znalazłam czas, żeby z nimi popracować. Nawet nie wiecie ile mi to sprawiło przyjemności. Tym razem na szybko powstała kartka na różne okazje, a kwiaty do niej wycięłam z arkusza Love Prince. Muszę się Wam przyznać, że arkuszy papierów tej firmy zamówiłam niestety tylko kilka ze względu na ich gramaturę. Obawiałam się bowiem, że będą one za cienkie. Szybko jednak okazało się, że ich gramatura zupełnie nie wpływa na wygląd ostateczny pracy. Z kolejnym zamówieniem na pewno więc zakupię więcej papierów tej firmy, które są dla mnie atrakcyjne ze względu na bardzo bogate i oryginalne wzornictwo.





Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku oby nie był gorszy od starego oraz dużo zdrowia.

Margola

1 komentarz: