Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

02 lutego 2020

Kartkowy lift Reni


Dzisiaj na blogu Sklepu Od A do Zet ruszyło kolejne zadanie. Tym razem trzeba wykonać lift. W sumie to nie pamiętam żeby była tego typu zabawa na tym blogu, a nalezę do jego DT od samego początku jego istnienia. W każdym bądź razie ja bardzo ucieszyłam się na tę zabawę. Uwielbiam patchworki i niegdyś często wykonywałam z nimi swoje prace. Powstała więc kolejna kartka, którą można podarować komuś z okazji ślubu, urodzin, imienin, a nawet walentynek. 
Moja kartka wygląda tak...





A liftowałam kartkę Reni, która wygląda tak...


Zapraszam do zabawy. 
Pozdrawiam -Gosia

1 komentarz:

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, getting it set up is as easy as 1..2..3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making profits??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    OdpowiedzUsuń