Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 czerwca 2018

Zakładka do książki z grafiką od Janet


Witajcie
Na blogu sklepu Od A do Zet ruszyło kolejne wyzwanie.
Długo myślałyśmy nad jego tematem, chciałyśmy bowiem zmierzyć się z czymś nieoczywistym.
Każdy z nas ma chyba w domu taką "szufladę", w której można znaleźć sporo różnych rzeczy nie do końca potrzebnych "na już", ale które może kiedyś się przydadzą. Najczęściej przedmioty te zapomniane, przerzucane są z konta w kont, a koniec końców i tak lądują w śmietniku.
Jako, że uwielbiam czytać, a wszystkie gotowe zakładki gdzieś mi się zapodziały postanowiłam skorzystać z okazji i wykonałam sobie na szybko przyjemną dla mojego oka zakładkę.




Ciekawi mnie bardzo, co Wy jesteście w stanie wyczarować z tego, co znajduje się w waszej szufladzie na "inne, lepsze czasy"?
Koniecznie przyłączcie się do naszej zabawy. Bardzo nam przyjemnie jest odwiedzać Wasze blogi i podziwiać Waszą twórczość.
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz