Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

30 czerwca 2018

Kartka ślubna z papierów Studia 75


Witajcie.
W tym tygodniu na blogu sklepu Od A do Zet nasz grafik troszeczkę się poprzestawiał, ale ciągle pracujemy z papierami Studia75.
W sumie to bardzo dawno nie używałam papierów tej firmy. Może dlatego, że dawno nie było nowości, a ja lubię pracować z nowymi kolekcjami. Na szczęście nasza szefowa trzyma rękę na pulsie i co jakiś czas stawia nam wyzwania. Trzeba było odkurzyć zapomniane papiery i wykonać coś fajnego.  W taki więc sposób powstała kartka ślubna, która powstała z arkusza Jagodowy Zagajnik, czyli z kolekcji która jest akurat na czasie - mamy bowiem sezon jagód ;)



Jako, że papier sam w sobie jest smutny musiałam, go czymś ożywić. W tym celu przydatny stał się dla mnie arkusz Galerii Papieru Rajska Jabłoń, z którego powycinałam kwiatuszki a następnie ułożyłam je w lekką kompozycję. Wisienką na przysłowiowym torcie stała się para gołębi wycięta z arkusza od Laserowe Love z kolekcji Lily Flower Extra.



Na dzisiaj to już wszystko.
Pozdrawiam serdecznie MargoLa

1 komentarz: