Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

18 czerwca 2018

Czekoladowniki dla nauczycieli w prezencie na zakończenie roku szkolnego


Witajcie.
Już za kilka dni będziemy mieli zakończenie roku szkolnego.
Z tej to okazji w mojej pracowni w tym roku powstało kilka czekoladowników dla nauczycieli.
Na ich bazy użyłam pudełek od GoatBox, które są na prawdę świetne. Składa się je błyskawicznie, oklejania też nie ma aż tak dużo, aczkolwiek przyznam się szczerze, że trochę się nadłubałam. Ale efekt końcowy wart jest zachodu.




 


Na pewno rozpoznajecie tutaj arkusze ze szkolnej kolekcji Galerii Papieru oraz  arkusze z kolekcji I LOVE VINTAGE Craft&You Design 

Dziękuję też Novince za świetny stempelek. Na pewno jeszcze nie raz pojawi się on w moich pracach.

 Pozdrawiam Gośka

1 komentarz: