Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 stycznia 2018

Lizakowe zaproszenia urodzinowe dla chłopca i dziewczynki


Witajcie.
Choć za oknem biało, u mnie zrobiło się bardzo kolorowo. 
A to wszystko za sprawą dziecięcych zaproszeń urodzinowych. 
Na pozór proste, ale za to pełne kolorów i uroku.
Zaproszenia  są uniwersalne, mogą być przeznaczone dla chłopca 
jak i dziewczynki ;)





Ciekawa jestem jak Wam się podobają?!
Pozdrawiam MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz