Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

17 stycznia 2018

Dziewczęce pudełko osiemnastkowe


Witajcie.
Chwilowo filc musiałam odłożyć na bok na rzecz papieru.
W sumie to potrzebna jest taka odskocznia, żeby się nie wypalić.
Dzisiaj pokażę Wam osiemnastkowe pudełeczko. Solenizantka jest miłośniczką palm, kokosów i Hiszpanii. Nie mogło więc zabraknąć tych elementów w jego wnętrzu. W centrum znalazło się pudełeczko z "Dekalogiem 18 latki" - mam nadzieję, że będzie dużo śmiechu przy jego odczytywaniu.
Ciężko było połączyć te wszystkie zamiłowania w całość, ale chyba się udało. Do tego doszła jeszcze ciemna, soczysta kolorystyka, czyli zupełnie w innym stylu niż ja sama preferuję.
Zobaczcie zresztą sami, co powstało ;)







Ciekawa jestem jak Wam się podoba moje pudełko.
Takiej kolorystyki raczej nie znajdziecie w moich pracach. Ja jakoś nie mogę przywyknąć ;)
Pozdrawiam serdecznie MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz