Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 lipca 2017

Kartka ślubna z użyciem bloków kreatywnych StudioLight


Witajcie
Dotąd jakoś nie mogłam się przekonać do bloków kreatywnych.  Dawno temu, jeszcze na początku mojej przygody ze scrapem, zakupiłam tego typu papiery, z tym że o tematyce dziecięce i dotąd nie potrafiłam ich użyć. Przyznam się szczerze, że bardzo ciężko było mi coś wybrać dla siebie. Uwielbiam bowiem warstwy i kwiaty. W końcu jednak postawiłam na blok kreatywny StudiLight Lovely Roses. 
Moja dzisiejsza praca będzie oparta na blokach kreatywnych, aczkolwiek nie będzie ona z nich wykonana całościowo. Znajdą się bowiem na niej inne materiały ze sklepu Od A do Zet.



Jak sami widzicie kartka, którą wykonałam jest bardzo romantyczna i złożona z wielu elementów.
Może trochę za bardzo cukierkowo wyszła, ale mi się podoba ;)




Powstało jeszcze kilka karteczek wykonanych w podobnym stylu. Kiedyś na pewno je pokażę. Tymczasem życzę Wam miłego dnia, u nas przypieka słońce. 
MargoLa



1 komentarz: