Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

11 lipca 2017

Album ciążowy


Dzisiaj pokażę Wam album ciążowy, który jest moją pierwszą tego typu pracą. Nigdy nie robiłam czegoś takiego, nie chodzi już nawet o okazję, ale o sam wygląd i sposób łączenia kart. Jako, że ostatnimi czasy mam bzika na punkcie papieru kraftowego, stał on się jednym z głównych elementów mojego albumu.




Album został w całości wykonany z papierów ze sklepu Od A do Zet. Są to głównie arkusze firm Craft&YouGaleii Papieru oraz UHK Gallery
Jest bardzo kolorowo i optymistycznie, aczkolwiek wszystko w umiarze, bez zbytniej przesady.




Na końcu przyszła mama będzie mogła sobie zapisać najważniejsze i warte zapamiętania chwile oraz odbić odciski stópek i rączek swojego maleństwa, ale to już po narodzinach dziecka.



Całość wzbogacona jest w piękne cytaty i metryczkę, którą znajdziecie m.in. na blogu sklepu Hello Scrap
Baza na album oraz ciążowe tekturki pochodzą ze Scrapińca. I tutaj chciałabym podziękować właścicielce za bardzo ekspresową wysyłkę oraz miłą i pełną zrozumienia obsługę.

Na dzisiaj to już wszystko. Buziaki MargoLa


1 komentarz: